چکیده و ناب برای شما که در فکر برند سازی، فروش بیشتر خدمات و محصولات خود در صنعت ساختمان هستید.

فروش بیشتر و در مجموع فروش ، از دغدغه های اصلی هر مدیر و صاحب کسب و کاریست و در واقع میتوان آن را مهم ترین بخش هر کسب و کاری نامید.

بدون فروش  هیچ گونه ورودی مالی برای ادامه ی مسیر زیست  کسب و کار وجود نخواهد داشت.

و مهم تر از همه اینکه در طی سالها تجربه ی اموزش و همکاری در صنعت ساختمان نتایج حاکی از این موضوع  است که غیر از مبحث  مشارکت  در ساخت و فروش  یا همان  بحث  بنگاههای  فروش ملک، باقی فعالین در صنعت ساختمان ، علی الخصوص  طراحان و معماران  ومهندسین  و تامین کنندگان  گرامی ، بیش از حد از این موضوع مهم و ویژه (فروش) گریزان  هستند و  ترجیح  میدهند  که  (مشک  خود ببوید  نه اینکه  عطار  بگوید  و پرزنت و  معرفی  محصولات  خود و  فروش  بیشتر خدمات  را  به نوعی  کاری  خارج از  کلاس  کاری  صنعت ساختمان  میدانند.

کما اینکه  این طرز فکر و نوع  برخورد  نه تنها  در صنعت ساختمان  بلکه  در هیچ صنعت  دیگری  پسندیده و  جایز نیست.در  واقع  امروز روز ، فروش و  پرزنت حرفه ای از اصول  حرفه ای گری  هر فردی  محصوب  میشود. البته  نه فروش  به هر قیمتی  بلکه  فروش حرفه ای  آکادمیک  آمیخته  با  تجربیات  عمیق  صاحبین کسب و کار  مد نظر  میباشد.

بخشی از محتوای دوره

بخشی از محتوای دوره

سرفصل های این دوره

  • بازاریابی و تکنیک های فروش در صنعت ساختمان
  • به کارگیری بازاریابی در صنعت ساختمان
  • 4P  و نحوه ی به کارگیری ان در صنعت ساختمان
  • 4C  و نگاه مشتری به تو <جریان فروش بیشتر
  • داستان سرایی و کمک آن به فروش
  • برندینگ در صنعت ساختمان
  • CRM  در صنعت ساختمان
  • CEM  در صنعت ساختمان
  • مثال و مرور آمیخته های بازاریابی در صنعت ساختمان.

سوالات متداول:

آکادمی تاک تیک

برای  اطلاع از شرایط و هماهنگی جلسات مشاوره و کوچینگ خصوصی و سازمانی با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

02144742502

فهرست

لطفا صبر کنید