چکیده و ناب برای شما که در فکر برند سازی، فروش بیشتر خدمات و محصولات خود در صنعت ساختمان هستید.
فروش بیشتر و در مجموع فروش ، از دغدغه های اصلی هر مدیر و صاحب کسب و کاریست و در واقع میتوان آن را مهم ترین بخش هر کسب و کاری نامید.
بدون فروش هیچ گونه ورودی مالی برای ادامه ی مسیر زیست کسب و کار وجود نخواهد داشت.
و مهم تر از همه اینکه در طی سالها تجربه ی اموزش و همکاری در صنعت ساختمان نتایج حاکی از این موضوع است که غیر از مبحث مشارکت در ساخت و فروش یا همان بحث بنگاههای فروش ملک، باقی فعالین در صنعت ساختمان ، علی الخصوص طراحان و معماران ومهندسین و تامین کنندگان گرامی ، بیش از حد از این موضوع مهم و ویژه (فروش) گریزان هستند و ترجیح میدهند که (مشک خود ببوید نه اینکه عطار بگوید و پرزنت و معرفی محصولات خود و فروش بیشتر خدمات را به نوعی کاری خارج از کلاس کاری صنعت ساختمان میدانند.
کما اینکه این طرز فکر و نوع برخورد نه تنها در صنعت ساختمان بلکه در هیچ صنعت دیگری پسندیده و جایز نیست.در واقع امروز روز ، فروش و پرزنت حرفه ای از اصول حرفه ای گری هر فردی محصوب میشود. البته نه فروش به هر قیمتی بلکه فروش حرفه ای آکادمیک آمیخته با تجربیات عمیق صاحبین کسب و کار مد نظر میباشد.